Information Olle Hörnfeldts minne

Hej alla medlemmar!

Jag och min familj har under åren 2010-2020 fått äran att tillsammans med klubben vara tävlingsledare för ”Cancergolfen till Olle Hörnfeldts minne”. Det har varit hedrande att få vara delaktig i denna tävling och framförallt glädjande att se hur mycket pengar vi kunde skicka till Cancerfonden varje år. Pengar som kommit in via startavgifterna men även via barnens och barnbarnens traditionsenliga puttningstävling samt olika former av lotterier.

I år fyller klubben 70 år och vi tycker det är ett lämpligt tillfälle att tacka för oss och släppa fram nya krafter och tävlingar på ”Ärilaveckan”. Jag hoppas att det även fortsatt finns någon tävling där vi kan stötta Cancerfonden och deras arbete.

Slutligen vill jag och min familj tacka alla er medlemmar som deltagit i tävlingen och aktiviteterna runt Cancergolfen alla år. Det är dagar som präglats av generositet och golfglädje.

Jag vill också tacka alla sponsorer genom åren samt allt stöd vi fått av Gary Cosford i samband med genomförandet av tävlingen.

Lycka till med golfsäsongen 2021!

//Christina Hörnfeldt med familj